Thursday, December 8, 2011

Best Friend

Hai,
Aku dah ade best friend since bulan 4 hari tu and the person is my first niece.tetibe tergerak hati nak buat entry pasal dia.His name is Mohammad Aryan Rizqi (panjangnya :D ) and was born on 6.4.2011 (rasenye member aku pun ade lahir on tarikh tapi tak ingat ).Sekarang umur dia dah 8 bulan 2 hari tapi masih tak pandai duduk.Haritu pegi kl just nak jumpa dia and bile sampai tengok die tengah belajar ABC dari internet.ni keje mama and ayah dia suruh belajar awal even budak tu takpandai cakap.'nyanyikan ABC nanti dia ikut la lama2' abang and kakak aku cakap..giler diorang


here he is.sori aku tak cantik nak dukung budak comel.actually aku membongkok kebelakang mase tu sebab dia berat sangat..apalah


bile die dah buat muka toya

Thank you for reading :>

No comments:

Post a Comment